آبنمای طبقاتی فایبرگلاس

به طور کلی آبنماها نقش موثری در زیبایی محیط اطراف خود دارند. در گذشته حوض هایی که در حیاط منازل قرار داده میشد، آرامش و زیبایی خاصی را به آن خانه می بخشید. اما امروزه به سبب افرایش آپارتمان نشینی و تمایل مردم به زندگی مدرن، استفاده از این مدل حوض ها تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است. با این وجود هنوز افرادی وجود دارند که تمایل دارند طبیعت را به محیط اطراف خود بیاورند. یکی از اقداماتی که به این افراد در این زمینه کمک می کند، استفاده از آبنمای طبقاتی فایبرگلاس است. 

آبنمای طبقاتی فایبرگلاس چیست ؟

آبنماهای طبقاتی از مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند؛ اما همان‌طور که از نام آنها مشخص است، آبنماهای طبقاتی از چندین طبقه سنگ یا چوب روی هم ساخته میشوند.

جاری شدن آب از روی این طبقات فضای زیبایی را به وجود می آورد و حس قرار گرفتن در کنار آبشار را ایجاد می کند. از طرفی صدای دلنشین جاری شدن آب روی طبقات آبنمای طبقاتی فایبرگلاس آرامش محیط را چندین برابر می کند.

آبنمای طبقاتی فایبرگلاس ساخته شده از پلیمر است که نسبت به آبنماهای طبقاتی دیگر مزایای بیشتری دارد.

ویژگی های آبنمای طبقاتی فایبرگلاس چیست؟

استحکام و مقاومت بالا

یکی از ویژگی های آبنمای طبقاتی فایبرگلاس استحکام و مقاومت بالای آن است. این نوع آبنما به سبب مواد اولیه ای که در ساخت آن استفاده شده است، در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد. علاوه بر این در برابر نور خورشید و رطوبت نیز دوام بالایی از خود نشان داده است.

به طوری که می توان به راحتی در محیط های روباز و مرطوب نیز از آنها استفاده کرد.

قیمت مناسب

از دیگر ویژگی های آبنما طبقاتی فایبرگلاس می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. به طور کلی فایبرگلاس نسبت به سایر مواد اولیه از جمله چوب یا سنگ قیمت بسیار مناسب تری دارد.

به همین سبب است که تمامی اقشار جامعه می توانند به راحتی آن را تهیه کنند.

امکان تولید در طرح های مختلف

آبنمای طبقاتی فایبرگلاس را می توان در طرح و مدل های مختلفی تولید کرد. چرا که فایبرگلاس انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. کارخانه پارسیان فایبر تولید کننده انواع محصولات فایبرگلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است که مدل دلخواه خود را سفارش بدهید.

وزن بسیار سبک

وزن بسیار سبک فایبرگلاس سبب شده است تا محصولات تولید شده به وسیله آنها بسیار سبک بوده و جابجایی راحتی داشته باشند. به همین دلیل می توان به راحتی آن را جابجا و در محیط های مختلف نصب کرد.

کاربرد های آبنما طبقاتی فایبرگلاس

از آبنمای طبقاتی فایبرگلاس می توان در محیط های مختلفی استفاده نمود. اما عمده کاربرد این نوع آبنما در محیط های روباز از جمله باغ ها، ویلاها، محوطه هتل ها و تالارها، حیاط منازل، روف گاردن ها، بالکن ها و … است.

از آنجایی که آبنمای طبقاتی فایبرگلاس در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند، می توان از آنها حتی در محوطه های کوچک نیز استفاده کرد.

خرید آبنما طبقاتی فایبرگلاس

پارسیان فایبر بزرگترین تولید کننده محصولات فایبرگلاس در کشور است. شما می توانید در هر نقطه ای از ایران که هستید برای خرید این نوع آبنما اقدام کنید. این مجموعه تمامی محصولات خود را حتی به کشورهای دیگر از جمله باکو، آذربایجان، عراق، ترکیه و … نیز صادر می کند.

شما می توانید تمامی محصولات را به قیمت عمده و با طرح و رنگ دلخواه خریداری کنید.

موارد مشابه با این پست