نرده صراحی فایبرگلاس

راه پله ها علاوه بر اینکه وسیله ای برای جابجایی بین طبقات هستند، می توانند نقش مهمی در زیبایی ساختمان ها داشته باشند. راه پله ها به کمک نرده صراحی می توانند علاوه بر حفاظت از جان افراد، زیبایی محیط را چندین برابر کنند. نرده های صراحی با توجه به مواد اولیه ای که در ساختشان استفاده میشود و همچنین مدلشان دسته بندی میشوند‌. در ادامه به معرفی نرده صراحی فایبرگلاس می پردازیم.

ویژگی های نرده صراحی فایبرگلاس چیست؟

به طور کلی نرده ها از مواد اولیه ی مختلفی ساخته می شوند که در صفحه نرده فایبرگلاس به صورت کامل آنها را معرفی کرده ایم. نرده ها را میتوان در انواع مدل های مدرن، کلاسیک و سلطنتی طراحی کرد. نرده صراحی های مدرن عموما ساده و رنگ های خنثی دارند؛ این در حالیست که نرده های سلطنتی و کلاسیک اصولا دارای منبت کاری های زیادی بوده و به رنگ های طلایی یا به رنگ طبیعی چوب هستند.

 

در هر صورت نرده صراحی های مدرن یا سلطنتی که هر کدام می توانند از مواد مختلفی ساخته شوند، مزایا و معایبی دارند. در این بین نرده صراحی فایبرگلاس یکی از جدیدترین انواع نرده راه پله است که استقبال زیادی از آن شده است.

نرده صراحی فایبرگلاس با قابلیت تولید در مدل های مختلف، ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی دارد. نرده صراحی فایبرگلاس از استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار است و تحمل وزن بالایی دارد؛ در عین حال نسبت به سایر نرده ها وزن بسیار کمتری دارد.

علاوه بر این، در برابر آتش، نور خورشید و رطوبت نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد؛ به طوری که میتوان به راحتی از آن در محیط های روباز نیز استفاده کرد.

نرده صراحی فایبرگلاس قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر نرده ها دارد که همین ویژگی سبب استقبال ویژه از آن شده است. شما میتوانید طرح های مدرن و سلطنتی را به کمک فایبرگلاس نیز داشته باشید.

فایبرگلاس قابلیت بازیافت شدن دارد و همین مسئله سبب میشود که نسبت به چوب و فلز مصرف بیشتری داشته باشد. هم‌چنین شما می توانید نرده صراحی فایبرگلاس را در رنگ های مختلف سفارش بدهید؛ چرا که فایبرگلاس به راحتی قابلیت رنگ پذیری دارد.

خرید نرده صراحی فایبرگلاس

همانطور که گفتیم نرده های فایبرگلاس نسبت به سایر نرده ها ویژگی های بیشتری داشته و در ساختمان سازی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

اگر می خواهید با کمترین هزینه ساختمان خود را بازسازی کنید یا از نرده های با کیفیتی استفاده کنید، نرده صراحی فایبرگلاس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می توانید مدل های مختلف نرده صراحی فایبرگلاس را به راحتی و حتی به صورت آنلاین از پارسیان فایبر تهیه کنید.

پارسیان فایبر عرضه کننده انواع محصولات فایبرگلاس در ایران است که به تمامی شهرهای کشور محصولاتش را ارسال می کند. این کارخانه به کارگاه رنگ آمیزی اختصاصی مجهز است؛ در نتیجه شما می توانید نرده صراحی ها را در رنگ های مختلف تهیه کنید.

برای اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش با شماره های ما تماس بگیرید.

بزرگترین مرکز تولید تجهیزات محوطه سازی و دکوراسیون کلاسیک، لوکس و مدرن داخلی با متریال فایبرگلاس/رزین و پلی استر

پارسیان فایبر دارای بیش از 30 سال سابقه درخشان در حوزه طراحی و تولید تجهیزات محوطه سازی و دکوراسیون داخلی میباشد.

ازجمله خدمات این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

تولیدکننده تجهیزات محوطه سازی باغ
نوشتهٔ پیشین
نرده فایبرگلاس
نوشتهٔ بعدی
آلاچیق رومی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید