مجسمه پلی استر

کارخانه پارسیان فایبر از بزرگترین تولید کننده های انواع مجسمه های کلاسیک فایبر گلاس / رزین/ پلی استر با بیش از 30سال سابقه درخشان می باشد.

یکی از محبوب ترین اکسسوری های مورد استفاده در منازل امروزی ما، انواع مجسمه ها در ابعاد و مدل های مختلف هستند. این مجسمه ها توانسته اند زیبایی محیط اطراف ما را چند برابر کنند. یکی از انواع مجسمه های پرکاربرد و مدرن امروزی را می توان مجسمه پلی استر دانست. مجسمه های پلی استر به سبب ویژگی های منحصر به فردی که دارند، بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته اند.

پلی استر چیست ؟

پلی استر نام نوعی الیاف است که به عنوان پلی استر رزین نیز شناخته می‌شود. از پلی استر در ساخت انواع مجسمه، ساعت، ظروف پذیرایی، کف پوش، دیوار پوش و … استفاده می‌شود.

این ماده با ترکیب شدن با ماده ای به نام هاردنر، حرارتش افزایش یافته و به صورت ماده ای ژله ای مانند در می آید. در نتیجه می توان از آن برای ساخت انواع مجسمه استفاده کرد.

ویژگی های مجسمه پلی استر چیست؟

همانطور که گفتیم پلی استر در حال حاضر در ساخت وسایل مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. در ادامه ویژگی های این ماده منحصر به فرد را خواهیم گفت:

استحکام بالا

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مجسمه پلی استر، استحکام بالای آن در برابر آسیب های مختلف است. مجسمه های ساخته شده از مواد دیگر اصولاً در برابر ضربه و فشار مقاوم نبوده و به سرعت دچار شکستگی میشوند.

اما مجسمه های پلی استر به سبب مواد اولیه خاصی که دارند، می توانند فشار بالا و ضربه را تحمل بکنند.

مقاوم در برابر نور خورشید و تغییرات جوی

یکی دیگر از ویژگی های مجسمه پلی استر، مقاومت در برابر نور خورشید و عدم آسیب پذیری در برابر تغییرات جوی است.

مجسمه های گچی، چوبی یا حتی سنگی در برابر تغییرات جوی مانند باران و رطوبت به سرعت دچار فرسودگی خواهند شد. این در حالی است که مجسمه های پلی استر در برابر این شرایط بسیار مقاوم هستند.

امکان ساخت در ابعاد و مدل های مختلف

پلی استر به سبب انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارد، می تواند به انواع طرح ها و ابعاد مختلف در بیاید.‌ به همین دلیل است که می توانیم به راحتی و به کمک پلی استر، مجسمه هایی حتی در ابعاد بسیار بزرگ بسازیم.

 

قیمت بسیار مناسب

از دیگر ویژگی های مجسمه های پلی استر، می توان به قیمت بسیار مناسب آنها اشاره کرد. مجسمه های ساخته شده از پلی استر با کمترین هزینه تولید شده و به همین دلیل به راحتی می توان آنها را خریداری نمود.

چطور میتوانم مجسمه پلی استر تهیه کنم؟

همانطور که گفتیم در حال حاضر مجسمه های پلی استر بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته اند. به همین منظور کارخانه مجسمه سازی پارسیان فایبر نیز اقدام به تولید انواع مجسمه پلی استر نموده است.

این مجموعه با سالها تجربه در زمینه دکوراسیون محیط های باز و تجهیزات باغی، توانسته در این حوزه نیز رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

نحوه خرید مجسمه پلی استر از پارسیان فایبر چگونه است؟

شما می توانید به دو طریق برای خرید مجسمه پلی استر اقدام کنید. پارسیان فایبر هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی خدمات خود را به شما عرضه میکند.

کافیست طرح، رنگ و ابعاد مجسمه مورد نظرتان را با ما در میان بگذارید. در نهایت می توانید سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

آیا ارسال به شهر های دیگر نیز دارید؟

لازم به ذکر است که خدمات رسانی پارسیان فایبر تنها به تهران محدود نخواهد شد. در هر جای ایران که باشید، می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

علاوه بر این، کارخانه پارسیان فایبر به کشورهای همسایه نیز صادرات دارد.

سایر خدمات پارسیان فایبر چیست ؟

پارسیان فایبر تنها در زمینه ساخت مجسمه های پلی استر فعالیت نمیکند. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزه محوطه سازی، تولید تجهیزات باغی، ساخت انواع آبنما، المان های شهری، تولید انواع ستون و سر ستون و … فعالیت می کند.

قیمت مجسمه های پلی استر چقدر است ؟

همانطور که گفتیم مجسمه های پلی استر در ابعاد و مدل های مختلفی تولید می‌شوند.

به همین دلیل نمی توان یک قیمت واحد برای آنها مشخص نمود. شما می توانید طرح و اندازه مجسمه مورد نظرتان را با ما در میان بگذارید تا پس از بررسی های لازم، قیمت نهایی به شما گفته شود.

امکان تولید مجسمه در رنگ های مختلف هست ؟

بله. پارسیان فایبر به کارگاه رنگ آمیزی اختصاصی مجهز است که می تواند سفارش مورد نظر شما را در انواع رنگ ها تولید کند‌.

بزرگترین مرکز تولید تجهیزات محوطه سازی و دکوراسیون کلاسیک، لوکس و مدرن داخلی با متریال فایبرگلاس/رزین و پلی استر

پارسیان فایبر دارای بیش از 30 سال سابقه درخشان در حوزه طراحی و تولید تجهیزات محوطه سازی و دکوراسیون داخلی میباشد.

ازجمله خدمات این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

تولیدکننده تجهیزات محوطه سازی باغ

موارد مشابه با این پست