پایه چراغ باغی

یکی از مواردی که زیبایی محیط اطراف را چند برابر می کند، نور و روشنایی است. هر مکانی حتی اگر زیباترین جای دنیا نیز باشد، بدون نور نمی تواند زیبایی های خود را به درستی نشان دهد. یکی از محیط هایی که روشنایی در زیبایی آنها تاثیر زیادی دارد، باغ ها و پارک ها هستند. با گسترش تکنولوژی و تولید لامپ های کم مصرف، استفاده از پایه چراغ باغی بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفت. یکی از انواع پایه چراغ را می توان پایه چراغ فایبرگلاس دانست. در ادامه به معرفی این محصول خواهیم پرداخت.

پایه چراغ باغی چیست؟

باغ ها، ویلاها، پارک ها و محیط های روباز دیگر نسبت به محیط خانه به نور بیشتری نیاز دارند. برای روشنایی این مکان ها بهتر است از پایه چراغ های بلند استفاده کنیم؛ با این کار نور بهتر و بیشتر به محیط اطراف پخش خواهد شد.

پایه چراغ های باغی را با مواد مختلفی تولید می کنند؛ پایه چراغ باغی فایبرگلاس، تولید شده از فایبرگلاس با کیفیت است. این محصول در برابر نور خورشید و رطوبت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد.

به همین دلیل می توان بدون هیچ نگرانی از آنها در محیط های روباز مانند باغ، ویلا، عمارت های بزرگ و … استفاده کرد.

انواع پایه چراغ های باغی کدام است؟

  • چراغ 5 شعله باغی
  • پایه چراغ کلاسیک
  • پایه چراغ فایبرگلاس
  • و…

همانطور که گفتیم پایه چراغ ها را با مواد مختلفی از جمله آلومینیوم، استیل، چوب و … تولید می کنند. علاوه بر این پایه چراغ ها طرح های مختلفی نیز دارند که هر کدام با توجه به ویژگی محیط مورد استفاده قرار می گیرند.

پایه چراغ 5 شعله باغی

یکی از انواع پایه چراغ را می توان پایه چراغ 5 شعله باغی دانست؛ این محصول که از فایبرگلاس تولید می شود، امکان قرار دادن 5 لامپ به صورت همزمان دارد. این نوع پایه چراغ به سبب زیبایی خاصی که دارد، بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

پایه چراغ باغچه‌ای 

همانطور که از نام این پایه چراغ مشخص است، از آن برای روشنایی و زیبایی باغچه استفاده می کنند. حیاط منزل، باغچه های کوچک در خیابان ها و منازل به کمک این پایه چراغ ها روشن و زیبا می شوند. اصولا پایه چراغ باغچه ای را دور تا دور باغچه قرار می دهند. شما می توانید پایه چراغ ها را در اندازه و طرح های متنوعی تهیه کنید.

پایه چراغ باغی و پایه چراغ پارکی

پایه چراغ های باغی برخلاف پایه چراغ باغچه ای اصولا در ابعاد بزرگتر تولید می شوند؛ چرا که باید محیط وسیع تری را روشن نمایند. پایه چراغ های باغی در طرح های 5 شعله، تک شعله، 3 شعله و … طراحی و تولید می شوند. علاوه بر این اگر محیط باغ یا ویلای شما به صورت کلاسیک طراحی شده است، می توانید از پایه چراغ باغی کلاسیک استفاده کنید.

ویژگی های پایه چراغ فایبرگلاس چیست؟

  • مقاوم در برابر رطوبت، نور خورشید، حرارت و سرما
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به پایه چراغ های فلزی و چوبی
  • امکان تولید در ارتفاع و طرح های مختلف
  • امکان تولید در رنگ های مختلف از جمله سفید، مشکی، نقره ای، طلایی و …
  • عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید
  • امکان نصب بسیار آسان در محیط های روباز
  • و…

خرید انواع پایه چراغ

شما می توانید با کیفیت ترین پایه چراغ های باغی را از کارخانه پارسیان فایبر تهیه کنید. این کارخانه علاوه بر تولید انواع پایه چراغ، اقدام به تولید انواع آبنما فایبرگلاس، مجسمه، نرده فایبرگلاس و … نموده است. شما می توانید تمامی محصولات را با قیمت مناسب و با طرح دلخواه خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش به صورت آنلاین، با ما تماس بگیرید.

موارد مشابه با این پست