آبنمای فایبرگلاس باغی

امروزه به دلیل دور شدن انسانها از طبیعت و فضاهای زیبا و دلنشین آن، استفاده از آبنما به منظور ایجاد طراوت و شادابی کاربرد فراوانی پیدا کرده است. آبنمای فایبرگلاس باغی یکی از زیباترین وسایل دکوری و تزئینی است که در بسیار از مکانها مانند ورودی رستورانها و هتلها، باغ ها و تالارها، حیاط منازل و کافه و همچنین به عنوان بخشی از المان های شهری، کاربرد فراوانی دارد. صدای جاری بودن آب و حرکت آن در آبنما، باعث ایجاد مکانی دلنشین و با طراوت و ایجاد فضایی روح نواز میشود. همچنین با کمی نورپردازی، زیبایی و جلوه این آبنما ها بیشتر خواهد شد.

کاربرد آبنمای فایبرگلاس باغی

به دلیل ویژگی های عالی و ایجاد فضایی دلنشین و بوجود آوردن حس آرامش در افراد، از این محصول در مکانهای زیاد و گوناگونی همچون هتل ها، باغ ها، کافه ها، ورودی ساختمان ها و حیاط منازل، پارک ها و فضای سبز شهری، مطب پزشکان و بیمارستان ها استفاده های فراوانی می شود. با شنیدن صدای آب حس آرامش در افراد ایجاد شده و در برطرف شدن استرس و اضطراب به آنها کمک زیادی خواهد شد. 

انواع آبنما فایبرگلاس باغی

  • آبنمای پیش ساخته حبابی یا حباب نما
  • آبنمای پیش ساخته درختی 
  • آبنمای پیش ساخته فایبر گلاس 
  • آبنمای پیش ساخته سنگی
  • آبنمای پیش ساخته چوبی
  • آبنمای پیش ساخته استیل 

کارخانه پارسیان فایبر، با سالها تجربه و بهره گیری از مهارت متخصصین، توانسته انواع مجسمه و آبنمای فایبر گلاس را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت تولید و به شما مشتریان عزیز عرضه کند. با مراجعه به سایت و استفاده از راهنمایی مشاورین ما می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش و در کمترین زمان و بهترین کیفیت دریافت نمایید.

بزرگترین مرکز تولید تجهیزات محوطه سازی و دکوراسیون کلاسیک، لوکس و مدرن داخلی با متریال فایبرگلاس/رزین و پلی استر

پارسیان فایبر دارای بیش از 30 سال سابقه درخشان در حوزه طراحی و تولید تجهیزات محوطه سازی و دکوراسیون داخلی میباشد.

ازجمله خدمات این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

تولیدکننده تجهیزات محوطه سازی باغ

موارد مشابه با این پست