حوض آبنما فایبرگلاس

استفاده از انواع آبنما سبب میشود تا طبیعت را با هزینه بسیار کم به محیط مدرن و شهری زندگی خود بیاوریم. خانه های آپارتمانی و کوچک مانع از داشتن فضایی دلنشین و سنتی مانند خانه های قدیمی میشود. اما با ساخت وسایل جدید این امکان فراهم شده است تا با هزینه بسیار کم و به سادگی فضای خانه های کوچک و آپارتمانی را نیز تغییر بدهید. حوض آبنما فایبرگلاس یکی از محصولات ساخته شده از فایبرگلاس است که طبیعت را به خانه های شما می آورد.

ویژگی های حوض آبنما فایبرگلاس چیست؟

حوض آبنما فایبرگلاس به سبب وزن بسیار سبک و قیمت مناسبی که دارد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از طرفی بر خلاف حوض های سنگی، می توان حوض آبنما فایبرگلاس را در ابعاد کوچک نیز طراحی نمود. به همین دلیل می توان آنها را حتی در فضاهای کوچک نیز استفاده کرد. فرقی نمیکند که در آپارتمان زندگی میکنید یا در خانه ای ویلایی، در هر صورت این امکان برایتان فراهم است که به کمک حوض های فایبرگلاس، طبیعت را به منزل خود بیاورید.

حوض آبنما فایبرگلاس استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. در نتیجه‌ حتی در زمان جابجایی نیز با ضربه یا فشار دچار آسیب نخواهد شد.

حتی این امکان فراهم است که حوض فایبرگلاس را در رنگ ها و طرح های متنوعی طراحی نمود. از طرح سنگ و پتینه گرفته تا رنگ های دیگر.

استفاده از انواع مجسمه و آبنما فایبرگلاس در کنار این مدل از حوض، زیبایی آن را دو چندان خواهد کرد. صدای دلنشین جریان آبی که از مجسمه به داخل حوض می ریزد، می تواند آرامش محیط را چندین برابر کند.

نصب این مدل حوض بسیار ساده می باشد؛ حتی در محیط های روباز که نور خورشید به طور مستقیم به آنجا می تابد نیز، حوض آبنما فایبرگلاس مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

خرید حوض آبنما فایبرگلاس از پارسیان فایبر

با توجه به آنچه گفتیم، خرید حوض آبنما فایبرگلاس به شما کمک می کند تا با هزینه کمتر، محیط اطراف خود را دلنشین تر کنید. کارخانه پارسیان فایبر تولید کننده انواع محصولات فایبرگلاس، اقدام به طراحی و تولید انواع حوض فایبرگلاس نموده است. این مجموعه با سالها تجربه و با به کارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی، با کیفیت ترین محصولات را عرضه می کند.

ضمن اینکه پارسیان فایبر علاوه بر عرضه محصول به تهران و حومه، به سایر شهرها نیز ارسال دارد. همچنین این کارخانه به کشورهایی نظیر باکو، آذربایجان، عراق، ترکیه و … نیز صادرات خواهد داشت.

شما می توانید حوض آبنما فایبرگلاس را با طرح و رنگ دلخواه به صورت اینترنتی از ما تهیه کنید.

کافیست با شماره های ما تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
آبنمای صخره ای
نوشتهٔ بعدی
آبنمای حیاط

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید